Monthly Archives: December 2016

Kebas kaki dan tangan hilang dengan kalsium shaklee

Assalammualaikum dan selamat pagi ..kak tim ke udara lagi ..setelah seminggu ni sibuk dengan perkahwinan anak buah..baru hr ni ada kelapangan.. Ok..kali ni kak tim nak share lagi yer..tentang keberkesanan..kalsium terbaik shaklee ..iaitu oesteomatrix.. Sebelum ni seorang sahabat mengadu beliau mengalami masalah kebas2 kaki dan tangan..sebagai seorang sahabat juga jururawat..kak tim..cadang kan sahabat kak tim… Read More »

Dua dalam 1..masalah resdung selesai..wajah pun sekata

Assalammualaikum.. Dah lama kak tim tak ke udara yer.. Sibuk maklum lah cuti sekolah ..cuti-cuti malaysia dengan keluarga..tercinta.. Ok ..baru..ni customer..kak tim call untuk repeat order..set resdung shaklee..katanya malam tidur dah selesa..kurang bersin pagi2..hidung pun kurang kegatalannya..yang paling dia hepi bila anaknya tegur tona wajahnya sekata…wanita biasa la kan..kulit muka memang no 1..yang dititik beratkan..tu… Read More »

Kekal segar..semasa bekerja..

Assalammualaikum semua..hmm hr ni kak tim nak berkongsi lagi tentang kehebatan vitamin terbaik shaklee.. Baru-baru..ni seorang sahabat ..juga seorang guru..mengadu merasa letih dan stress..maklum la kan zaman sekarang ni bebanan kerja bertambah..hujung -hujung tahun ni lagi pening dengan kpi..dulu masa kak tim keja ..pening la .. Sebagai rakan dan juga seorang jururawat..memang concern la bab-bab… Read More »